סוכן ביטוח – המקצוען שלך למשימות מיוחדות

סוכן ביטוח – המקצוען שלך למשימות מיוחדות

כאשר אנחנו בוחרים סוכן ביטוח אנחנו לא בוחרים בו כדי לברר עבורנו מה היתרה בקופת הגמל, באיזה גיל נזכה לקבל את הקצבה מקרן הפנסיה או עד איזה גיל תקף ביטוח החיים. אלו שאלות פשוטות שנוכל לקבל את התשובה עליהן גם דרך מוקדי השירות של חברות הביטוח השונות.

עם זאת, סוכן ביטוח הוא כן האיש שלנו למשימות מיוחדות, הוא הכתובת שלנו במקרה של תביעה או משיכה שלא מתבצעת כפי שצריך, הוא איש המקצוע שיכול להזיז דברים ולתת לנו את מבוקשנו. בהרבה מאוד מקרים הסוכן מצליח לסייע לנו ואם הוא לא היה נמצא בזמן הנכון ובמקום הנכון יכול מאוד להיות שפשוט היינו מתייאשים ומוותרים על חלק מהזכויות המגיעות לנו מחברת הביטוח.

לקבל מענה מבלי להמתין שעות על הקו

אחת הבעיות הקשות ביותר עם חברות הביטוח היא זמן ההמתנה כאשר אנחנו מתקשרים לקבל מענה לשאלה פשוטה מאוד. סוכן ביטוח לא יחזיק אתכם דקות ארוכות על הקו בהמתנה, סוכן ביטוח לא ישים אתכם על השתק בזמן השיחה וסוכן ביטוח לא יבטיח שיחזור אליכם ולא יחזור כמו נציגי השירות בחברות הביטוח. רוצים להיות בטוחים שיהיה לכם מענה זמין ומהיר כל הזמן? בחרו סוכן ביטוח ואל תסמכו רק על המענה של חברת הביטוח.

לקבל תשובות והסברים לכל שאלה ובעיה

חברות הביטוח אומנם לא מסתירות מכם מידע אבל הם לא יחשפו בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. למה אתם שואלים? כי אם תדעו את הכל אתם פשוט תעברו לחברה אחרת. סוכן ביטוח לעומת זאת הוא נטול אינטרס כזה או אחר ואינו עובד בחברת ביטוח מסוימת ולכן יכול לחשוף בפניכם את כל האמת כפי שהיא ולתת לכם שאלות מלאות ומדויקות.

אם אתם רוצים לקבל תשובה אמיתית לשאלה שלכם פנו לסוכן הביטוח שלכם, אם יש לכם בעיה מסוימת פנו לסוכן הביטוח שלכם ואם אתם לא מרוצים מהשירות במוקד השירות פנו לסוכן הביטוח שלכם – הוא הכתובת שלכם לכל דבר שתצטרכו הקשור בביטוחים שלכם.

בית סוכן 

בית סוכן ביטוח הינה רשת של סוכנים עצמאים המאגדת את כלל סוכני הביטוח יחד לצורך יתרון לגודל
בית הסוכן קבוצת נבו – רימונים מתמחה בליווי סטאג' של סוכני ביטוח בתחילת דרכם וכן לאורך כל מסלול התפתחות העסק של סוכן הביטוח לפרטים נוספים אודות בית סוכן פנסיוני : קבוצת נבו
 

 

×