סוכן ביטוח – ליווי אישי ומחירים משתלמים

כולנו רוצים לקבל יותר ולשלם פחות, גם כאשר זה מגיע לביטוחי בריאות, אובדן כושר עבודה, ביטוחי חיים ועוד ביטוחים אחרים. כאשר אנחנו מנסים לקבל הצעה מחברת הביטוח אנו לא זוכים ליחס מועדף, אנו מרגישים כמו עוד לקוח ברשימות הארוכות של חברת הביטוח אבל כאשר אנחנו עובדים עם סוכן ביטוח התחושה היא אחרת לגמרי. סוכן ביטוח מלווה אותנו בכל צעד ובכל החלטה, מסייע לנו לפעול במידת הצורך מול חברת הביטוח ומובן שגם מוזיל לנו את העלויות בצורה משמעותית.

הניסיון עושה את ההבדל

כשאנחנו מגיעים לבחור סוכן ביטוח עלינו להביא בחשבון מספר פרמטרים כאשר אחד מהם, יש שיגידו החשוב שבהם הוא הניסיון של איש המקצוע שעומד מולנו. ידע אפשר לרכוש, בניסיון אין קיצורי דרך ואין לו תחליף ומי שכבר עוסק בתחום שנים ארוכות יוכל לספק לכם תחושת ביטחון גבוהה יותר וכמובן סיוע גדול יותר. סוכן ביטוח מנוסה שכבר עבד בעברו מול חברות ביטוח רבות וכבר נתקל באלפי תביעות ופתיחת פוליסות יוכל להיות האיש שלכם מול חברות הביטוח ולעזור לכם בכל מה שתצטרכו.

סוכן הביטוח ישקף עבורך את מה שחברות הביטוח מנסות להסתיר

בואו נודה על האמת, לא כולנו מבינים לעומק את כל תתי הסעיפים בפוליסת החיים ולא כולנו יודעים בדיוק מה מגיע לנו במקרה של פציעה בביטוח התאונות אישיות. כמובן שאף נציג של חברת הביטוח לא יתקשר אלינו ויסביר לנו לעומק מה מגיע לנו, גם כי זה לא משתלם לחברת הביטוח וגם כנראה כיוון שלא כל כך אכפת להם מאתנו. סוכן ביטוח זה סיפור שונה לחלוטין, סוכן ביטוח ישקף בדיוק את מה שמגיע לכם – והכל בשפה פשוטה וקלה כדי שאכן תמצו עד תום את כל הזכויות שלכם.

סוכן ביטוח בשל היות עובד עם כלל היצרנים יכול לבצע בדיקה והשוואת מחירים עבור המוצר המשתלם ביותר עבורנו 

להשוואת מחירים ניתן להשאיר פרטים באתר 

 

×