ביטוח פנסיוני – זה הזמן לדאוג לעתיד איך בוחרים ביטוח פנסיוני מתאים?

איך בוחרים ביטוח פנסיוני מתאים? האם ניתן לחסוך משמעותית בדמי הניהול של ביטוח פנסיוני?

יכול להיות שהגיל השלישי נראה לך רחוק כרגע, אך הרגע הזה יגיע וכדאי להיות מוכן אליו. אחרי הכל, אין ברצונך להגיע למצב שבו איכות החיים שלך נפגעת – ואילו ביטוח פנסיוני נכון ומתאים עבורך יאפשר לך ליהנות מרמת חיים גבוהה בעת היציאה לגמלאות.

לכן, חשוב להתכונן לגיל הפרישה בצורה הטובה ביותר עם ביטוח פנסיוני שיבטיח עתיד כלכלי ושקט נפשי. בהקשר הזה, הדבר הראשון שיש להבין הוא שבחירה בסוכן ביטוח מקצועי ומנוסה, תביא לחיסכון משמעותי בדמי הניהול של ביטוח פנסיוני.

בוחרים ביטוח פנסיוני, דואגים לעתיד טוב

ביטוח פנסיוני מעניק לך הכנסה חודשית ומאפשר פרנסה לשנים רבות גם לאחר גיל הפרישה. ביטוח פנסיוני הוא למעשה חיסכון אשר נצבר עבורך בקופת הפנסיה. מומלץ לעשות ביטוח פנסיוני מוקדם ככל האפשר, כך תתאפשר צבירת כסף רבה יותר לעתיד. נכון, ביטוח פנסיוני הוא עניין מורכב ומאפשר בחירה של אחד משלושה מסלולים: קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל. איך ניתן לדעת מה המסלול הטוב ביותר בעבורך? כאן נכנס לתמונה סוכן ביטוח מקצועי ואמין אשר יוכל להמליץ לך על המסלול הטוב ביותר עבורך בהתאם לצרכיך, מצבך המשפחתי והתעסוקתי וכמובן מצבך הכלכלי. מומלץ לקבל הסבר מפורט על כל אחד מהמסלולים של ביטוח פנסיוני ולהעמיק בידע לגבי כל אחד ואחד מהם וכדאיותם עבורך.

גמישות בדמי ניהול זה עניין למומחים

ביטוח פנסיוני הוא מוצר הכרחי ולכן, בשוק קרנות הפנסיה, קיימים מתחרים רבים המביאים לתחרותיות בשוק. ביטוח פנסיוני שנעשה עבורך על ידי סוכן ביטוח מקצועי ואמין הבקיא בחומר ובעל כל הרישיונות המתאימים לעסוק בתחום זה, מבטיח לך תפירת חליפת ביטוח מושלמת המתאימה לצרכיך. סוכן ביטוח טוב העובד מול מספר חברות ביטוח, יוכל לדאוג להנחות משמעותיות בדמי הניהול של הביטוח הפנסיוני שלך כאשר לך יישאר יותר כסף כשתגיע לתקופת הפנסיה. סוכן ביטוח אמין, ידאג לעשות לך סדר במוצרי הפנסיה הקיימים בתיק שלך ויבדוק האם קיימים בתיק שלך ביטוחים אחרים כמו קופות גמל, קרן פנסיה, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד.

ביטוח פנסיוני הוא מוצר חובה לעתיד הכלכלי שלך בתקופת היציאה לגמלאות. סוכן ביטוח טוב יעזור לך לבחור מסלול ביטוח פנסיוני המתאים למידותיך וילווה אותך בכל שינוי עתידי המצריך עריכת סדר מחודש במסלול הנבחר. והכי חשוב, סוכן ביטוח טוב יכול להשיג לך הנחה של עד 50% בדמי ניהול הביטוח מול החברות השונות.

×