ביטוח פנסיוני – כיצד עושים זאת בדרך הנכונה מהו ביטוח פנסיוני?

מהו ביטוח פנסיוני? מדוע עדיף לעשות ביטוח פנסיוני אצל סוכן ביטוח שילווה אותך?

ככל שתוחלת החיים עולה, עולה הצורך לדאוג לחיים שאחרי היציאה לגמלאות. אנשים צעירים בתחילת דרכם, לא חושבים בהכרח על הרגע שבו יצאו לפנסיה. אבל דווקא החיסכון לימי הפנסיה הוא אחד הצעדים הכלכליים המשמעותיים בחיים שלך.

סוכן ביטוח אמין יכול ללוות אותך בהחלטה החשובה כל כך כשהוא מביא עמו ניסיון, ידע ומקצועיות וכמובן אמינות. ביטוח פנסיוני חייב להתאים לאורח החיים שלך, הצרכים שלך וכמובן לכיס שלך. היכרות של סוכן הביטוח עם חברות הביטוח השונות יכול להביא לחיסכון משמעותי של דמי ניהול בכל מסלול של ביטוח פנסיוני. לא חשוב פחות, סוכן ביטוח מקצועי, ידע ללוות אותך ולהתאים את הביטוח הפנסיוני לשינויים החלים בחייך.

ביטוח פנסיוני עכשיו, שקט נפשי בגיל השלישי

הרבה אנשים חולמים על הרגע שבו יצאו לגמלאות. אולי גם לך יש חלום לטייל מסביב לעולם, לקנות בית בארץ אחרת או פשוט, לבלות עם הילדים והנכדים. ביטוח פנסיוני הוא בעל חשיבות מכרעת ביכולת שלך להגשים חלומות לאחר היציאה לפנסיה.

ביטוח פנסיוני מבטיח לך, שכיר או עצמאי, מענה בשלושה מצבים של פגיעה ביכולתך להתפרנס ולפרנס את משפחתך: אובדן כושר עבודה, יציאה לגמלאות ומוות (המשאיר שארים ללא מפרנס). שלושת סוגי ביטוח פנסיוני העומדים בפניך הם: קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים או קופות גמל. להוצאת דוח מסלקה פנסיונית  כדי לבחור נכון במסלול המתאים לך במיוחד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום ועדיף כמובן, סוכן ביטוח מנוסה, מקצועי ואמין.

ביטוח פנסיוני זה עניין למומחים

כשמדובר באחת ההחלטות החשובות בחיים בעלת חשיבות מכרעת לעתידך הכלכלי, מומלץ להתייעץ עם מומחה בתחום. סוכן ביטוח מקצועי ידע לתפור לך ביטוח פנסיוני המתאים לצרכים שלך, מצבך המשפחתי וכמובן מצבך הכלכלי. כשמדובר על ביטוח פנסיוני, עדיף לפנות לסוכן ביטוח אמין ומנוסה בעל רישיונות לעסוק בכל סוגי הביטוחים וכמובן, סוכן ביטוח העובד מול כמה חברות ביטוח כך שיוכל להשיג לך הנחות משמעותיות בדמי הניהול.

לסיכום, ביטוח פנסיוני טוב יבטיח לך רמת חיים נאותה בעת היציאה לגמלאות. כשמדובר בהחלטה כל כך חשובה לעתיד שלך, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח מקצועי ואמין המכיר את התחום ויכול להשיג לך עד 50% הנחה בדמי הניהול מול החברות השונות וכן פתיחת מוצר פנסיוני בהתאם למסלולי השקעה מותאמים ותשואה מובילה של קרן השתלמות או קרן פנסיה.

לבחינה תשואות והשוואת ביצועי  קרן השתלמות וקרן פנסיה בין כלל החברות ניתן להיכנס לאתר גמל-נט.

×