ביטוח פנסיוני – האם אני בגיל שאפשר להתחיל ?

באיזה גיל מומלץ לעשות ביטוח פנסיוני? האם סוכן ביטוח יכול להוזיל עלויות של ביטוח פנסיוני?

ביטוח פנסיוני הוא אחת ההחלטות החשובות לעתיד שלך, זאת אף על פי שיציאה לגמלאות נראית לך רחוקה מאוד כרגע, להחלטות בנוגע לבחירת ביטוח פנסיוני תהיה השפעה כלכלית חשובה על העתיד שלך לאחר פרישה מעבודה.

אמנם בישראל יש חוק המכתיב הפרשה לקרן פנסיה לכל עובד (והחל מ-2017 – גם לעצמאיים), אולם כדי להבטיח עתיד כלכלי מלא באפשרויות לאחר יציאה לגמלאות, חשוב לבחור במוצר הנכון לך בדיוק. כאן נכנס לתמונה סוכן ביטוח מקצועי שיוכל לעשות לך סדר ולתפור לך חליפת ביטוח פנסיוני מושלמת שתענה על הצרכים שלך, החלומות שלך וכמובן, האפשרויות הכלכליות שלך בכל זמן.

ביטוח פנסיוני עכשיו, שקט נפשי בפנסיה

ביטוח פנסיוני הוא למעשה תכנית כוללת המכינה אותך לגיל פרישה, אובדן כושר עבודה או לא עלינו, פטירה. החל משנת 2008 חלה חובה על המעסיקים להפריש סכום עבור ביטוח פנסיוני לכל עובד אשר מלאו לו 21 שנים ולעובדת שמלאו לה 20. ביטוח פנסיוני הוא חסכון לטווח ארוך המאפשר לך לצבור כסף לחיים שאחרי הפרישה לגמלאות. הכסף שייחסך על ידך לאורך השנים, יקבע את רמת החיים שלך לאחר יציאה לגמלאות. מכאן, ככל שמקדימים לעשות ביטוח פנסיוני, כך ייחסכו כספים רבים יותר לטובת יציאתך לפנסיה.

גמישות בדמי הניהול של ביטוח פנסיוני? זה עניין למומחים

עולם הביטוח והפנסיה מציע מגוון אפשרויות גדול וכן, גם מאוד מבלבל בתחום של ביטוח פנסיוני. כדי לעשות את הבחירה הנכונה עבורך, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח מקצועי ומנוסה בעל רישיון לעסוק בכל תחומי הביטוח הפנסיוני, כזה הבקיא בכל פרט ופרט. סוכן ביטוח טוב יעשה את ההבדל עבורך בין תשלום דמי ניהול גבוה שיוריד לך בכל חודש סכום ניכר מהחיסכון לפנסיה ובין תשלום מופחת אותו ישיג עבורך לאחר התמקחות מול חברות הביטוח השונות מולן הוא עובד. סוכן ביטוח אמין ומקצועי, יעשה בשבילך שעורי בית ויבחר את המסלול האידיאלי עבורך בהתחשב בפרמטרים כמו מצבך האישי, מצבך התעסוקתי ומצבך הכלכלי. הוא ילווה אותך לאורך השנים וידאג להציע לך חלופות בהתאם לשינויים החלים בחייך.

הזמן הוא עכשיו

ביטוח פנסיוני הוא חיסכון לגיל פרישה ולכן, ככל שמקדימים לעשות ביטוח פנסיוני, כך ניתן להגדיל משמעותית את סכום החיסכון בזמן היציאה לגמלאות. התחרות בשוק הביטוח הפנסיוני מביאה לגמישות בדמי הניהול של ביטוח פנסיוני. סוכן ביטוח טוב, יוכל להשיג לך עד 50% הנחה בתשלום דמי הניהול של ביטוח פנסיוני מול החברות השונות.

 

 

×