ביטוח פנסיוני – החשיבות של ההפקדות היום לטובת המחר

רבות מדובר בתקשורת על אנשים מבוגרים שמגיעים לגיל השלישי ונאלצים לבחור האם לקנות אוכל או תרופות בגלל מחסור במזומנים. היום שאנחנו צעירים ועובדים אנחנו מסתכלים על הכתבות האלו בטלוויזיה או בעיתון ולא מבינים כיצד ניתן להגיע למצב שכזה אבל האמת היא שהמדרון חלקלק מאוד בכל הקשור בהגעה למצב כלכלי קשה לאחר גיל הפרישה והסיבה העיקרית לכך היא אנשים שלא דאגו לחסכונות לאחר הפרישה ולא בחרנו לעצמם ביטוח פנסיוני מתאים.

כיום זה אולי נראה לנו רחוק מאוד אבל ההפקדות הלא גבוהות מאוד שאנו מבצעים מדי חודש מרכיבות לנו חיסכון פנסיוני ליום שנפסיק את העבודה ואז למעשה זו תהיה המשכורת החודשית שלנו. ביטוח פנסיוני שמתאים לכם ולאורח החיים שלכם יכול להיות העוגן שלכם לאחר שכבר לא תעבדו, ביטוח פנסיוני זו למעשה אחת ההחלטות החשובות שתעשו במהלך חייכם ובמציאות של ימינו כבר יש הרבה מאוד מוצרים והרבה מאוד אפשרויות ולכן שווה לבדוק לעומק לפני ההחלטה החשובה.

מה היתרונות והחסרונות של כל ביטוח פניסיוני?

ברשימה תוכלו למצוא מבחר גדול של מוצרים פנסיוניים החל מקרן פנסיה, ביטוח מנהלים, ביטוח חיים, תכניות מגוון, קופות גמל ועוד. לכל ביטוח פנסיוני יש יתרונות ויש חסרונות והמטרה שלכם היא לבחור איש מקצוע מיומן שמכיר אתכם היטב שיתאים עבורכם את המוצר הנכון.

סוכן ביטוח מקצועי יוכל להסביר לכם למשל שקרן פנסיה אינה נזילה לכם לאורך כל חייכם אלא רק בגיל הפרישה, שביטוח חיים הוא למעשה ביטוח ריסק שבו המשפחה שלכם זכאית לכספים רק אם אתם חס וחלילה נפטרים בטרם עת, שבקופת גמל יש תשואות גבוהות יחסית למוצרים האחרים ושתכנית מגוון בניגוד לרוב המוצרים נזילה עבורכם למשיכה חד פעמית גם לפני גיל הפרישה.

 

אם לא ידעתם את הדברים האלו ופרטים נוספים זה הזמן לבחור סוכן ביטוח שיתאים לכם ביטוח פנסיוני נכון עבורכם וייתן לכם מענה לכל השאלות שלכם.

×