ביטוח פנסיוני – מגוון רחב של מוצרים לבחירתכם

ביטוח פנסיוני – מגוון רחב של מוצרים לבחירתכם

כאשר אנחנו מדברים על ביטוח פנסיוני רובינו מקשרים את באופן מיידי זה לקרן הפנסיה שפתח לנו המעסיק. לא רבים יודעים אבל התחום של מוצרי ביטוח פנסיוני הוא רחב הרבה יותר ובנוסף לקרנות הפנסיה תוכלו לבחור גם בקופות גמל, ביטוחי מנהלים, קופות גמל להשקעה, תכניות מגוון, ביטוחי חיים ועוד הרבה מאוד ביטוחים ומוצרים לטווח הארוך שבאמצעותם גם תוכלו להרוויח יותר וגם לדעת שיש לכם כסף שיהיה זמין עבורכם לאחר גיל הפרישה.

ביטוח פנסיוני – לא רק לשכירים

עד לפני מספר חודשים החוק קבע שרק שכירים מחויבים להפריש כספים מהשכר החודשי לטובת ביטוח פנסיוני כזה או אחר, ההפרשה הייתה מבוצעת כמובן על ידי המעסיק וניתן היה לראות זאת בתלוש המשכרות. לפני מספר חודשים נכנס לתוקפו חוק שגם עצמאיים מחויבים להפקיד בכל שנה סכום מסוים בהתאם להכנסות שלהם וכך להבטיח לעצמם סכום נכבד כשיגיעו לגיל הפרישה. החוק נכנס בעקבות עצמאיים רבים שהגיעו לגיל הפרישה ללא שום הכנסה חודשית מהמוצרים הפנסיוניים ולמעשה נאלצו לחיות ברמה נמוכה הרבה יותר ממה שהורגלו במהלך שנות העבודה שלהם.

להתאים לעצמכם את הביטוח הפנסיוני הנכון

כפי שאמרנו, יש לא מעט מוצרים של ביטוח פנסיוני ולכן הבחירה במוצר הנכון יכולה להיות מעט מורכבת. תוסיפו למורכבות הקיימת גם את העובדה שאנחנו גם ככה לא בקיאים לחלוטין בכל המוצרים ותקבלו החלטה קשה מאוד. פה בדיוק נכנס תפקידו של סוכן הביטוח לסייע לכם ולבחור עבורכם את המוצר הביטוחי המתאים ביותר עבורכם.

מדוע ביכולתו של סוכן ביטוח לסייע לכם לבחור וחברת הביטוח לא אתם שואלים? פשוט כי סוכן הביטוח מכיר אתכם הרבה יותר טוב ובאופן אישי וחברת הביטוח פחות, כך יכול סוכן הביטוח להתאים לכם ביטוח פנסיוני שבאמת יעזור לכם ברגע האמת.

 

 

×